پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

درب ضد سرقت ترک اصل در مشهد با برترین کیفیت و نازلترین قیمت

۵۳۱ بازديد

فروشگاه هماوین معتبرترین فروشگاه در مشهد در زمینه فروش انواع درب ضد سرقت اپارتمانی و پنجره دو جداره و پروفیل UPVC در مشهد است که کلیه محصولات خود را با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت تقدیم مشتریان عزیز مشهدی می نماید. از جمله این محصولات می توان به درب ضد سرقت ترک اصل اشاره نمود.
فروشگاه هماوین به عنوان یک فروشگاه قدیمی و معتبر در مشهد مطرح است که همواره به روزترین و مدرن ترین محصولات صنعت ساختمانی را که در دنیا مطرح است به مشهد آورده و صنعت ساختمان سازی در مشهد را به برترین تکنولوژی روز دنیا مجهز نموده است.
از جمله این محصولات می توان به درب ضد سرقت ترک اصل اشاره نمود که در این مقاله سعی خواهیم کرد تا اندازه ای با ویژگی های این محصول شیک آشنا شویم.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد فروشگاه هماوین تخفیف استثنایی این فروشگاه است که به میزان سی درصد به کلیه کالاهای هماوین اختصاص می یابد. این تخفیف بر خلاف تخفیفات برخی فروشگاه ست که ابتدا قیمت را بالا برده و سپس از واژه تخفیف استفاده می کنند.
به عبارت دیگر تخفیف سی درصدی فروشگاه هماوین از آن جهت مهم است که کاملا واقعی بوده و نسبت به قیمتهای متداول در بازار سنجیده می شود.
اما چگونه یک فروشگاه می تواند محصولات خود را به قیمت یک سوم کمتر از سایر فروشگاه ها به فروش برساند؟ فروشگاه هماوین از یک سو با قناعت به سود حداقلی توانسته است نرخ انواع مختلف محصولات خود را تا اندازه قابل توجهی کاهش دهد.
از سوی دیگر این فروشگاه با توجه به سابقه طولانی و درخشان خود در بازار مشهد توسط نمایندگی بسیاری از برندهای داخلی و خارجی در شرق کشور را بدست آورده و به صورت مستقیم از تولید کننده ها کالاهای مورد نظر خود را به قیمتی پایین تر تهیه نماید.
اما انواع درب های اپارتمانی ضد سرقت در بازار ایران موجود هستند که به اختصار به انها اشاره می کنیم. نخست دربهای ارزان قیمت چینی هستند که قاعدتا و مانند دیگر اجناس چینی کیفیتی متوسط داشته و از نظر کیفی در رتبه اول بازار قرار نخواهند گرفت.
سپس دربهای ضد سرقت ایرانی را داریم که البته برخی از برندهای ایرانی با توجه به اینکه از تکنولوژی روز دنیا و مواد اولیه با کیفیت استفاده می کنند سطح کیفی بالایی دارند و قیمتی متوسط نیز داشته که اغلب از دربهای چینی بالاتر می باشد.
هر چند بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند از درب های ضد سرقت ایرانی به دلیل کیفیت و قیمت متناسب انها استفاده نمایند اما درب های ضد سرقت آپارتمانی ترک نیز مشتریان خاص خود را دارند. درب های ضد سرقت ترک در ایران برند شده و طرفداران خاص خود را دارد.
درب های ضد سرقت آپارتمانی ترک معمولا کیفیتی بالاتر از سایر محصولات داشته و البته قیمت آنها نیز بالاتر از سایر برندهای چینی و ایرانی است.
نکته مهمی که در هنگام خرید درب اپارتمانی ترک می بایست بدان توجه داشته باشید این است که در حال حاضر متاسفانه بسیاری از درب های موجود در بازار اصل نیستند و محصولات تغلبی را به جای درب ضد سرقت ترک اصل با قیمتهای پایین تر به فروش می رسانند.
اما فروشگاه هماوین با توجه به تجربه بالای خود و اعتباری که به دست اورده است هرگز درب ضد سرقت تغلبی به فروش نمی رساند و این اطمینان به شما داده می شود که کلیه درب های ضد سرقت موجود در فروشگاه هماوین کاملا اصلی و برند هستند.
 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.