شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

فروش انواع برج خنك كننده بالاترین تخفیف قیمت خرید

۴۰۶ بازديد

مجموعه عظیم هواروب با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع برج خنک کننده را با ارزانترین قیمت تا 40% تخفیف ویژه در اختیار خریداران قرار می دهد ارائه بهترین قیمت برج خنک کننده و قیمت برج خنک کننده کوچک و انواع برج خنک کننده چیلر و برج خنک کننده فایبرگلاس و گالوانیزه فلزی و برج خنک کننده تزریق پلاستیک تخصص مجموعه بزرگ هواروب می باشد.


هواروب هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در ساخت کولینگ تاور و به طور خاص متنوع ترین برج خنک کننده فلزی و فایبرگلاس و برج خنک کننده کوچک و برج خنک کننده مدار بسته و مدار باز را باضمانت در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهد و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی هتل ها و موسسات مختلف می باشد.
مجموعه هواروب همچنین تعمیر برج خنک کننده و سرویس و افزایش راندمان انواع کولینگ تاور مدار بسته و مدار باز را نیز با ضمانت به انجام می رساند. جهت انتخاب برج خنک کننده مناسب با مجموعه خود می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان هواروب بهرمند شوید. بدین منظور کافی ست با یکی از شماره های مندرج در سایت هواروب تماس حاصل نمایید.

قیمت برج خنک کننده

یکی از مهمترین فاکتورهایی که برای خرید برج خنک کننده می بایست مد نظر قرار گیرد قیمت برج خنک کننده است. در مجموعه هواروب را ارائه راهکارهای خلاقانه هزینه های تولید محصولات کاهش یافته و قیمت برج خنک کننده در هواروب بسیار مناسب تر از نرخ بازار می باشد.
ارائه ارزانترین قیمت برج خنک کننده در هواروب ضمن حفظ کیفیت این محصول است. در واقع دو روش برای کاهش قیمت برج خنک کننده و هر محصول دیگر وجود دارد یک روش کاهش کیفیت محصول و استفاده از قطعات و مواد اولیه ارزانتر است که این روش هرگز مورد تایید مدیریت هواروب نبوده و نیست. روش دوم استفاده از خلاقیتهای مهندسی و طراحی دقیق و راهکارهای خلاقانه است که در مجموعه هواروب بدین شیوه عمل شده است و با کیفیت ترین برج خنک کننده با ارزانترین قیمت تقدیم صنعت گران عزیز می گردد.

مزایا و معایب برج خنک کننده فایبرگلاس

هر محصولی قاعدتا معایب و مزایای خاص خود را دارد. برج خنک کننده فایبرگلاس نیز از این قاعده مستثنا نیست. در بازار ایران برج خنک کننده فایبرگلاس چند سالی می شود که در کارخانجات و ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرد.
از جمله مزایای برج خنک کننده فایبرگلاس ظاهر شکیل و زیبای این محصول است که به همین دلیل برای مراکز تجاری و ساختمانهای مسکونی و هتلها می توان از این محصول سود برد. صدای کمتر در برج خن ککننده فایبرگلاس نیز از دیگر مزایای ان محسوب می شود که البته معمولا این مهم تنها در چند ماه نخست کارکرد کولینگ تاور فایبرگلاس به چشم می اید.
اما برج خنک کننده فایبرگلاس معایبی نیز دارد که از ان جمله می توان به تعمیر و نگهداری پر هزینه و راندمان به نسبت پایینتر نسبت به دیگر انواع برج خنک کننده اشاره کرد.
سیستم پاشش آب در برج خنک کننده فایبرگلاس مخصوصا از دوار و گرد معمولا راندمان پایینی دارد و تعمیرات ان بسیار پر دردسر می باشد.
همچنین بدنه فایبرگلاس شکننده است و در مقابل ترمیم آن بسیار دشوار است و عملا هر بار که قسمتی از بدنه فایبرگلاس به هر دلیلی دچار نشتی شود بارها باید ترمیم شود و هر بار ممکن است بعد از چند روز یا چد هفته مجددا دچار نشتی شود.
در نهایت پیشنهاد می شود که اگر قصد استفاده از برج خنک کننده را برای کاربری صنعتی دارید از دیگر انواع برج خنک کننده گالوانیزه و فلزی استفاده نمایید و اگر ظاهر محصول برای شما اهمیت بیشتری دارد از برج خنک کننده فایبرگلاس استفاده کنید.
متاسفانه به علت هزینه پایین تولید برج خنک کننده فایبرگلاس معمولا تولیدکنندگان ترجیح می دهند که این محصول را برای مشتریان خود توصیه کنند اما تجربه نشان داده که برای مراکز صنعتی که راندمان تجهیزات اهمیت بالایی دارد بهتر است از دیگر انواع برج خنک کننده استفاده شود.

انواع برج خنک کننده چیلر

چیلر تجهیزی است که برای دماهای پایین و زیر پانزده درجه مورد استفاده قرار می گیرد. انواع برج خنک کننده چیلر را می توان با توجه به کارکرد چیلر مشخص نمود.
برای چیلر عموما از برج خنک کننده مدار باز استفاده می شود زیرا لوله های مبدل چیلر عموما قطر مناسبی داشته و با آب برج خنک کننده مدار باز نیز به راحتی به راندمان دلخواه می رسد.
انواع برج خنک کننده چیلر با توجه به ساختار بدنه به برج خنک کننده فایبرگلاس مکعبی و دوار و انواع برج خنک کننده فلزی و گالوانیزه تقسیم می شود.

قیمت برج خنک کننده کوچک

برج خنک کننده کوچک عموما برای صنعتهای کوچک و کارگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال برج خنک کننده دستگاه تزریق بویژه در کارگاه های کوچک معمولا برج خنک کننده کوچک می باشد. برج خنک کننده کوچک در سه ظرفیت ده، بیست و سی تن تبرید در مجموعه هواروب تولید و تقدیم صنعتگران عزیز می گردد.

 

فروش انواع برج خنک کننده بالاترین تخفیف قیمت خرید

خدمات ویژه خرید برج خنک کننده

به طور خلاصه می توان خدمات ویژه برج خنک کننده را به سه دسته تقسیم نمود. نخست باید به قیمتهای استثنایی برج خنک کننده در شرکت هواروب اشاره کرد که ارزانترین قیمت برج خنک کننده در کشور را در بازار ارائه می نماید.
از سوی دیگر محصولات شرکت هواروب با توجه به طراحی منحصر به فرد از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند و راندمان و کارایی مطمئن و دراز مدتی را برای شما تضمین می نمایند.
خدمات پس از فروش برج خنک کننده در شرکت هواروب از جمله ارسال رایگان به اقصی نقاط کشور و ضمانت کالا از دیگر ویژگی های خرید برج خنک کننده در هواروب است.
ما در هواروب بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم انواع برج خنک کننده را با ارزانترین قیمت و تا 50% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.