دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

فروش پروفیل UPVC در مشهد در طرح های مختلف به ارزانترین قیمت

۵۵۲ بازديد

فروشگاه هماوین به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت ساختمان مشهد محسوب می شود که انواع درب ضد سرقت آپارتمانی و پنجره های دو جداره و پروفیل UPVC را در مشهد با تخفیف استثنایی و به ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
فروشگاه هماوین از بدو تاسیس خود تلاش داشته که به عنوان شرکتی پیشرو در مشهد عمل نماید و به روز ترین و مدرن ترین محصولات ساختمانی را که حاصل آخرین دستاوردهای صنعت گران کشورهای پیشرفته است به این شهر بیاورد.
در همین راستاست که انواع پروفیلهای UPVC که آخرین دستاورد کشورهای پیشرفته محسوب می شود در کنار انواع دربهای آپارتمانی ضد سرقت و انواع پنجره های دو جداره پیشرفته و متنوع را از بهترین برندها تهیه دیده و در معرض دید همشهریان عزیز در مشهد قرار داده است.
از جمله ویژگی های فروشگاه هماوین تخفیف استثنایی سی درصدی این فروشگاه می باشد که برای کلیه محصولات این شرکت در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است این تخفیف کاملا واقعی بوده و نسبت به قیمتهای موجود در بازار محاسبه می شود.
شاید این سوال پیش اید که چطور فروشگاه هماوین می تواند محصولات خود را تا این اندازه ارزانتر سایر فروشگاه و تنها با دو سوم قیمت  بازار به فروش برساند؟ در پاسخ باید به دو نکته اشاره کرد که این مهم را برای فروشگاه هماوین امکان پذیر نموده اند.
نخست انکه مدیریت هماوین معتقد است سود کمتر در فروش یک محصول از یک سو رضایت خاطر بیشتری را برای مشتری به همراه دارد و از سوی دیگر در دراز مدت می تواند به جذب مشتری و فروش بیشتر و در نتیجه سود بالاتر بیانجامد.
در ثانی فروشگاه هماوین با توجه به مدت طولانی که در بازار فعالیت داشته توانسته به عنوان نماینده فروش بسیاری از برندهای مطرح داخلی و خارجی شناخته شود.
همین مسئله سبب شده که فروشگاه هماوین بتواند محصولات مورد نیاز خود را در تیراژ بالا و بدون واسطه تهیه نماید. بدین ترتیب قیمت تمام شده هر محصول برای فروشگاه هماوین بسیار پایین تر از سایر فروشگاه ها خواهد بود و دست هماوین برای تخفیفهای بیشتر بازتر است.
این مسئله تا جایی تاثیر گذار است که همکنون بسیاری از فروشگاه های سطح شهر و استان خراسان رضوی همکنون محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه هماوین تهیه می کنند و قاعدتا قیمت تمام شده آنها بیشتر بوده و نرخ بالاتری را ارائه می دهند.
انواع پروفیلهای UPVC در بازار ایران به سه دسته مختلف تقسیم می شوند که هر یک از آنها ویژگیها و مزایا و معایب خاص خود را دارند. برخی از این محصولات مانند پروفیلهای ترک کیفیت بالاتر و قیمت به مراتب گرانی نسبت به سایر محصولات دارند.
پروفیلهای UPVC چینی نیز در طرف مقابل قرار می گیرند. این محصولات کیفیت متوسطی ارائه می دهند اما قیمتهای مناسبی را دارا هستند.
بجز این موارد می توان به محصولات ایرانی اشاره نموده که برخی از برندهای معتبر ایرانی از بهترین جنس چوب و همچنین پیشرفته ترین دستگاه های ساخت بهره می برند و محصولاتی را با بالاترین کیفیت در بازار ایران ارائه می دهند.
همچنین باید دانست که قیمتهای محصولات تولید داخل کشور نیز نسبت به محصولات ترک مناسبتر است و لذا به نظر می رسد گزینه مناسبی برای خرید در بازار ایران به شمار می ایند. اما هر مشتری بنا به نیاز و انتظاراتی که دارد می تواند محصول مورد نظر خود را برگزیند.
هماوین برای راهنمایی بهتر مشتریان خود خدمت ویژه ای را در نظر گرفته است.
شما می توانید جهت دریافت اطلاعات فنی کامل و دقیق در خصوص انواع محصولات و همچنین انجام انتخابی شایسته و مناسب که بهترین کیفیت را با بهترین قیمت برای شما به همراه داشته باشد با کارشناسان فنی فروشگاه هماوین به رایگان مشاوره نمایید.
جهت استفاده از مشاوره رایگان مشاوران فنی مجموعه هماوین با یکی از شماره های مندرج در سایت تماس بگیرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.