یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

پنجره دوجداره یو پی وی سی در مشهد با نازلترین قیمتهاو بهترین کیفیت

۵۳۹ بازديد

فروشگاه هماوین یکی از برجسته ترین شرکتها در زمینه ارائه انواع درب های ضد سرقت آپارتمانی و پنجره های دو جداره UPVC و آلومینومی و پروفیل UPVC ر مشهد به شمار می اید که کلیه محصولات خود را با قیمتهای باورنکردنی به همشهریان عزیز تقدیم می نماید.
فروشگاه هماوین یکی از قدیمی ترین شرکت ها ارائه دهنده مدرن ترین محصولات ساختمانی در مشهد می باشد که انواع درب ضد سرقت و گنجره دو جداره و پروفیلهای وی پی وی سی را با تخفیف استثنایی سی درصدی به مشهدی های عزیز تقدیم می نماید.
در خصوص این تخفیف استثنایی ذکر یک نکته لازم است که این تخفیف کاملا واقعی است و فروشگاه هماوین مانند برخی فروشگاه ها نیست که قیمتها خود را ابتدا بالا برده و سپس شامل تخفیف گرداند بلکه این تخفیف سی درصدی نسبت به قیمتهای متعارف در بازار در نظر گرفته شده است.
اینکه چگونه فروشگاه هماوین می تواند محصولات خود را یک سوم زیر قیمت بازار به فروش رساند به دو دلیل است. دلیل نخست انکه مدیریت فروشگاه هماوین بر اصل سود کمتر مشتری بیشتر و مشتری بیشتر سود بیشتر معتقد است و این اصل را عملی نموده است.
دلیل دوم آنکه فروشگاه هماوین با توجه به سابقه درخشانی که در حوزه محصولات آپارتمانی مدرن در مشهد از خود بر جای گذاشته است توانسته اعتماد و نظر مثبت تولید کنندگان داخلی و خارجی را جلب نماید و به عنونا نماینده فروش آنها در مشهد فعالیت نماید.
این مهم سبب می شود که فروشگاه هماوین بدون واسطه محصولات مورد نیاز خود را در تیراژ بالا از تولید کننده تهیه نماید و قیمت تمام شده هر یک از این محصولات برای فروشگاه هماوین بسیار پایین تر بوده و لذا امکان اعمال تخفیف ها قابل توجه را فراهم می نماید.
پنجره دو جداره یو پی وی سی نیز از جمله محصولاتی است که در چند سال اخیر رشد فزاینده ای در صنعت ساختمان کشور های پیشرفته داشته است.
این محصول که به عنوان آخرین تکنولوژی در صنعت پنجره سازی دنیا امتحان خود را به خوبی پس داده است در چند سال اخیر به صورت گسترده وارد بازار ایران شده و هم اکنون متقاضیان بسیاری در کشور تنها از پنجره های دو جداره یو پی وی سی استفاده می نمایند.
پنجره UPVC مورد تایید سازمان های ذی ربط مانند نظام مهندسی ساختمان بوده و تاکید این سازمانها بنا بر قوانین مبحث شانزده نظام مهندسی استفاده از پنجره دو جداره UPVC می باشد که مصرف انرژی ساختمان را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
پنجره های دو جداره UPVC علاوه بر اینکه در مقابل انتقال حرارت کاملا عایق هستند و مصرف انرژِ ساختمان را کاهش می دهند در برابر آلودگی صوتی نیز عایقی قوی به حساب می ایند و عملا بهترین گزینه برای کاهش الودگی صوتی قلمداد می شوند.
به ویژه در کلان شهری مانند مشهد که تراکم جمعیت بالاست و زندگی اپارتمان نشینی رشد فزاینده ای داشته است آلودگی صوتی معضلی اساسی به شمار می آید.
علاوه بر عایق بودن در برابر حرارت و آلودگی صوتی پنجره های دو جداره طول عمر و کیفیت بالاتری نیز نسبت به پنجره های معمولی داشته و در بسیاری از مواقع خطر شکستگی این پنجره ها نسبت به پنجره های تک جداره معمولی کمتر می باشد.
شما می توانید جهت بازدید از انواع و اقسام مدلهای زیبا و متنوع پنجره های دو جداره UPVC در جنس و قیمتهای مختلف از فروشگاه هماوین به صورت حضوری بازدید به عمل اورید و یا به صورت تلفنی و یا آنلاین سفارش خود را ثبت فرمایید.
امیدواریم شما نیز از کیفیت محصولات فروشگاه هماوین کمال رضایت را داشته باشید.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.